בוני אתרים – ככה תסכמו שנה: דוחו"ת, מסקנות והחלטות.

בוני אתרים - ככה תסכמו שנה

טוב, איך מתחילים בכלל?

שנה מורכבת עברה ועדיין עוברת עלינו, ובתפילה שהמלחמה תסתיים בניצחון מהיר, החטופים יחזרו, הפצועים יחלימו והנפש של כולנו תבריא ונחזור לשגרה מלאה, זה הזמן להזכיר לכולם שלוח השנה ממשיך לרוץ, והגיע הזמן לעשות את שיחת 'יחסינו לאן' עם שנת 2023.

אז כדי לעבוד מסודר כמו שאנחנו אוהבים, בואו נחלק את המלאכה לשלושה חלקים: דוחו"ת, מסקנות והחלטות.

 

דוחו"ת:

  1. היכנסו לתוכנת החשבוניות שלכם, הפיקו דוחו"ת הכנסות והוצאות ועברו עליהם בעיון.
  2. היכנסו לתיקיית הפרויקטים שלכם, מיינו לפי תאריך, ועברו על הרשימה בנחת כדי להיזכר מה עשיתם בכל פרויקט.
  3. אם יש לכם טבלת ניהול לקוחות – מעולה! מיינו לפי תאריך, עברו על הרשימה בריכוז ושימו לב למקור כל לקוח, מאיפה קיבלתם את הליד, ובמידה והוא מקמפיין ממומן, אז גם כמה הוא עלה לכם. 
  4. אם יש לכם טיימר למדידת זמני עבודה – אתם תותחים! עברו על הזמנים שלקח לכם לעשות כל פרויקט וחשבו את המחיר שקיבלתם עליו גם לפי שעות.

 

 

עכשיו, תוכלו לענות על השאלות הבאות וליצור לעצמכם מפת נתונים קריטית לסיכום השנה:

  1. כמה אתרים עשיתם?
  2. כמה לקוחות חדשים הכנסתם השנה?
  3. איזה סוג אתרים הכי הולך אצלכם ואיזה הכי פחות?
  4. איזה סוג אתרים הכי רווחי עבורכם?
  5. איזה סוג אתרים היה לכם הכי כיף לעשות?
  6. האם המחירים שלכם עלו במהלך השנה?
  7. כמה אחוז הסגירה שלכם והאם הוא השתנה?
  8. איזה חלקים בעבודה לוקחים לכם הכי הרבה זמן?

 

 

את כל התשובות, זה הזמן לעבור אל ה-

מסקנות:

בעקבות הנתונים שגילינו, זה הזמן להסיק מסקנות לגבי המטרות, אופי העבודה והרווחיות.

  1. המטרה שלי לעתיד הקרוב היא להתעסק רק בפרויקטים מסוג _____
  2. אני רוצה לעשות בשנה הקרובה בעיקר/רק אתרי _____
  3. אני רוצה להתעסק כמה שפחות בטיפול ב_____ 
  4. אני יכול להעלות מחירים ב__ %
  5. אני רוצה להרוויח בחודש ______ ש"ח 
  6. כדי להגיע לזה, אצטרך לעשות __ אתרים בחודש
  7. כדי לעשות את זה, אצטרך לקבל __ לידים בחודש
  8. כדי לקבל את זה, אצטרך להשקיע __ בשיווק

 

 

ואחרי שסיימנו את זה, נעבור בלי לחכות, ישר ל-

החלטות:

חשבנו בשבילכם על כמה דוגמאות למסקנות חכמות שתוכלו להטמיע ב-2024. מוזמנים לקחת מפה מה שמתאים לכם.

  1. לפרסם מבצעים וחבילות משתלמות על סוג האתר שהכי רווחי לכם כדי למשוך לקוחות חדשים.
  2. להעלות מחירים ולבנות טמפלטים של הצעות מחיר מוכנות שיחסכו לכם זמן והתעסקות עם הלידים.
  3. לתכנן נכון את יומן העבודה שלכם ולהתחיל לעבוד עם מערכת ניהול פרויקטים מקצועית שמותאמת לצרכים שלכם, כדי לחסוך זמן ולשפר את הפרודוקטיביות.
  4. להתנהל כמו משרד גדול ולא לתת ללקוחות לנהל לכם את הלו"ז. איך? ע"י ריכוז כל התקשורת עם הלקוח למערכת אחת בה כל השיחות, התכנים והחומרים מסודרים, מתועדים ומנוהלים על ידכם.
  5. לבצע מעקב אחרי הזמן שלוקח לכם לעבוד על כל פרויקטים כדי להשתפר באופן קבוע ולבדוק את הרווחיות שלכם.
  6. לנהל רישום מסודר ושוטף של הלידים, מקורם, עלותם והסטטוס שלהם בעסק שלכם.

 

וזהו, בברכה שתהיה לנו שנה טובה ונצליח בכל אתר ואתר 🙂

 

הירשמו עכשיו ל-contreal, המערכת היחידה בעולם לניהול פרויקטים של בניית אתרים, וקבלו פרויקט ראשון חינם, ללא התחייבות וללא הגבלת זמן

אחלה, שמרנו לך מקום!

בימים הקרובים נשלח למייל שלך את הלינק להצטרפות לסדנה.

להתראות :)
קונטריל

שאלתך נשלחה!

נחזור אליך בהקדם