עושים סדר לבוני אתרים: כך תבחרו מערכת ניהול פרויקטים שבאמת תייעל את תהליך העבודה שלכם

אם אתם פה, אתם כבר בדרך הנכונה.

אתם רוצים לייעל את ניהול הפרויקטים שלכם, אולי גם ניסיתם כמה שיטות שלא צלחו וכעת אתם בודקים ברצינות מהם האופציות העומדות בפניכם ומוכנים להטמיע שינויים בתהליך העבודה שלכם.

שאפו! אתם אולי לא מצליחים לראות אבל ברגע זה אנחנו עומדים ומוחאים לכם כפיים על הרצינות שבה אתם לוקחים את הנושא ומבטיחים לכם שאתם בדרך הנכונה שתוביל אתכם להצלחה!

 

לענייננו, איך בוחרים מערכת לניהול פרויקטים שבאמת תגרום לכם להתייעל? מה חשוב שיהיה לכם במערכת? איזה פיצ'רים באמת יחסכו לכם זמן ויעזרו לכם למקסם את הרווחיות? על השאלות החכמות האלו, אנחנו עומדים לענות בעזרת רשימה שעושה שכל וסדר בכל הבלגן.

 

מה האופציות שיש היום בשוק?

טוב, אז מערכות CRM לניהול משימות, לו"ז ופרויקטים אינם דבר חדש. למעשה, השוק מוצף במאות מערכות כמו מאנדיי, קליק אפ וכדומה, שבעצם מסנכרנות נתונים ממקורות שונים ומציגות אותם בצורה ברורה יותר למשתמשים.

מערכות כאלו מעולות להטמעה בתוך משרדים עם עובדים, שרוצים לבחון את תפוקות העבודה, לחלק משימות בצורה מסודרת, ולעקוב אחרי הרווחיות של פרויקטים.

לכן, רוב מוחלט של מערכות ה-CRM לניהול פרויקטים ומשימות מתוכננות למעקב ותקשורת בין עובדים ופרויקטים רבים הפתוחים במערכת.

 

למה הפתרונות הקיימים לא מתאימים לבוני אתרים?

ההתמודדות של בוני אתרים היא שונה.

רובם מנהלים מספר חד ספרתי של פרויקטים ולקוחות בחודש ואינם זקוקים להעסיק עובדים רבים, אם בכלל.

אך למרות זאת, המורכבות של כל פרויקט בניית אתרים מייצרת אתגר בפני עצמו שאינו מקבל מענה בפתרונות ה-CRM הקיימים בשוק.

ולכן, הקמנו את מערכת contrealקונטריל.

 

מה מיוחד דווקא ב-contreal?

הנה כל הסיבות שיעשו לכם סדר בראש.

  1. קונטריל היא המערכת הראשונה והיחידה בעולם שמיועדת ספציפית לבוני אתרים! ומעבר לכותרת הנחמדה, זה אומר חשיבה על כל פרט, התאמה לכל סוגי הפרויקטים, ושיפור מתמיד לפי השינויים בתחום.
  2. זה אמנם המשך, אבל זה שווה סיבה נפרדת: מקימי ומאפייני המערכת – הם בוני אתרים בעצמם!
  3. המערכת היחידה עם צד לקוח עצמאי ללא תוספת תשלום! כן, ממשק משתמש נפרד לכל לקוח שלכם, שיקבל יוזר פרטי בו הוא רואה את תהליך העבודה, מתקשר איתכם בקלות ומשתף בחומרים בצורה שקופה ויעילה.
  4. אפשר לסגור את הטרנסלייט! מערכת contreal דוברת עברית מלאה וכתובה בשפה עשירה וקולחת שתקליל לכם את תהליכי העבודה ותכניס לכם דרייב למשך היום.
  5. במהלך אפיון ותכנון המערכת, ישבנו עם עשרות בוני אתרים, יועצים עסקיים, אנשי פרסום ועוד מומחים רבים. וכדי שגם אתם תהנו מזה, ריכזנו את כל הדברים החכמים שהם אמרו לנו ושתלנו אותם ברחבי המערכת כעשרות טיפים נדירים ששווים הון!
  6. הכנו לכם המון טמפלטים מושלמים לתחילת עבודה מהירה על כל סוגי הפרויקטים – מדף נחיתה קטנטן ועד לאתרים חנות מורכבים.
  7. כל הטמפלטים וורסטיליים לחלוטין ופתוחים לשינויים והתאמה אישית שלכם, תוכל לשמור אותם כמועדפים או ליצור תבניות יצירתיות משלכם!
  8. תכל'ס, יש את אלו שיודעים להתנסח ויש את אלו שלא. ואלו האחרונים, מבזבזים זמן יקר מאד על ניסוחים של מיילים טכניים והתכתבויות עם הלקוחות. אז חשבנו גם עליכם ובתוך התבניות מחכים לכם ניסוחים של מיילים והודעות מוכנות ללקוחות, שניסחו לנו הקופירייטרים הטובים בישראל!

 

רוצים להנות מכל הטוב הזה, לעבוד בצורה מסודרת שתקצר את זמן העבודה שלכם, לתקשר בצורה נוחה ומהירה עם הלקוחות, לעקוב אחרי הרווחיות של הפרויקטים וזמן העבודה שלכם ולנהל את לו"ז העבודה בצורה מדויקת בלי לפספס אף משימה בדרך?

 

הירשמו עכשיו בחינם וקבלו פרויקט ראשון ללא עלות, ללא התחייבות וללא הגבלת זמן >>>

אחלה, שמרנו לך מקום!

בימים הקרובים נשלח למייל שלך את הלינק להצטרפות לסדנה.

להתראות :)
קונטריל

שאלתך נשלחה!

נחזור אליך בהקדם