תפריט מדריכים

איזה סוגי שלבים קיימים ומה ההבדל ביניהם?

סוגי השלבים הקיימים ומה ההבדל ביניהם.

  1. חתימה – העלאת מסמך הצעת מחיר אותו אנחנו רוצים שהלקוח יאשר לדוגמה.
  2. פגישה – קביעת פגישה עם הלקוח ולצרף את כל המידע הרלוונטי לפגישה + אזור סיכום תובנות מהפגישה לשימוש אישי.
  3. עבודה – השלב הנוכחי הוא שלב שסוגר לכם את הזמן הקצוב לעבודה. (אין איטראקציה מול הלקוח).
  4. סבב תיקונים – כל מה שעבדתם בשלב הקודם אתם שולחים לסבב תיקונים מכאן כולל צירוף מסמך דוקס, כדי שהסבב יקרה באופן מסודר.
  5. השקה – יותר בשבילנו צ׳ק ליסט לפני שמעלים אתר לאוויר.
  6. תשלום – בקשת תשלום ללקוח. עם אפשרות לצרף מסמך ולקבל אסמכתא מהלקוח.
  7. בקשת משוב – בקשת משוב מתוך המערכת.

אחלה, שמרנו לך מקום!

בימים הקרובים נשלח למייל שלך את הלינק להצטרפות לסדנה.

להתראות :)
קונטריל

שאלתך נשלחה!

נחזור אליך בהקדם