סוגי השלבים הקיימים ומה ההבדל ביניהם.
- חתימה – העלאת מסמך הצעת מחיר אותו אנחנו רוצים שהלקוח יאשר לדוגמה.
- פגישה – קביעת פגישה עם הלקוח ולצרף את כל המידע הרלוונטי לפגישה + אזור סיכום תובנות מהפגישה לשימוש אישי.
- עבודה – השלב הנוכחי הוא שלב שסוגר לכם את הזמן הקצוב לעבודה. (אין איטראקציה מול הלקוח).
- סבב תיקונים – כל מה שעבדתם בשלב הקודם אתם שולחים לסבב תיקונים מכאן כולל צירוף מסמך דוקס, כדי שהסבב יקרה באופן מסודר.
- השקה – יותר בשבילנו צ׳ק ליסט לפני שמעלים אתר לאוויר.
- תשלום – בקשת תשלום ללקוח. עם אפשרות לצרף מסמך ולקבל אסמכתא מהלקוח.
- בקשת משוב – בקשת משוב מתוך המערכת.