הצעות לשיפור
ודיווח על באגים
בתור בונה אתרים שמציע ריטיינרים ללקוחות בתחום הקידום או השיווק או כתחזוקה של אתר, ואני מניח שגם למעצבים שעובדים עם חברות בריטיינרים, יועיל לפתח פרויקט מסוג ריטיינר שיהיה מוגדר באופן ספציפי ושיחזור על עצמו בכל חודש.
כרגע מה שאני עושה זה לפתוח פרויקט מותאם אישית חדש בכל חודש, אבל זה קצת קשה לעקוב ככה אחרי הדברים.
בתור בונה אתרים שמציע ריטיינרים ללקוחות בתחום הקידום או השיווק או כתחזוקה של אתר, ואני מניח שגם למעצבים שעובדים עם חברות בריטיינרים, יועיל לפתח פרויקט מסוג ריטיינר שיהיה מוגדר באופן ספציפי ושיחזור על עצמו בכל חודש.
כרגע מה שאני עושה זה לפתוח פרויקט מותאם אישית חדש בכל חודש, אבל זה קצת קשה לעקוב ככה אחרי הדברים.
הרבה פעמים אני שוכח לכבות את הטיימר ואז מתעורר למחרת עם כמות שעות הזויה ולא זוכר מה הייתה נקודת ההתחלה שלי וזה די מבאס.
אם הfavicon יתחלף ויבלוט לי אני חושב שאצליח לזכור לכבות את זה. אולי אפשר גם לפתח תוסף לדפדפן שיתחבר עם המערכת כמו toggl ואז זה יהיה מעולה
הרבה פעמים אני שוכח לכבות את הטיימר ואז מתעורר למחרת עם כמות שעות הזויה ולא זוכר מה הייתה נקודת ההתחלה שלי וזה די מבאס.
אם הfavicon יתחלף ויבלוט לי אני חושב שאצליח לזכור לכבות את זה. אולי אפשר גם לפתח תוסף לדפדפן שיתחבר עם המערכת כמו toggl ואז זה יהיה מעולה
אני אשמח לקבל את הסטטיסטקות הבאות בנוסף למה שיש כרגע כדי לדעת את תמונת המצב שלי מבחינת פרויקטים והתקדמות:
– זמן ממוצע לפרויקט בהתפלגות לפי סוג פרויקט
– מחיר שעתי ממוצע לפרויקט בהתפלגות לפי סוג
– כמה פרויקטים לפי סוג לקוח ולא רק לפי סוג פרויקט
למעצבי פרינט, נוח לשלוח ללקוח קובץ PDF שהוא יוכל לתקן באמצעות הערות על גבי קובץ ה-PDF
הקמת ממשק API מורחב לקונטריל, שיאפשר לממשק מערכות CRM וחשבוניות לממשק של קונטריל
פרויקט שבנוי על בסיס משימות שחוזרות על עצמם מידיי חודש
בתמחור שעתי או תמחור פיקס
כשלקוח היום נכנס ורואה שאנחנו בשלב של עבודה אין לו אינדיקציה מה בדיוק אנחנו עושים ויותר מזה, שלבי עבודה הם בדרך כלל ארוכים יותר משלב של סבב תיקונים או פגישה, ולכן יש צורך שהלקוח יראה יותר מאשר רק "עיצוב דף הבית".
הרעיון הוא להוסיף בצד הלקוח אנימציה שממחישה את העבודה.
אפשר כותרות שרצות אחת אחרי השניה בסגנון:
"מחפשים השראה ומטמיעים בעיצוב"
"מדייקים עד הפיקסל האחרון" וכו'…
כך הלקוח לא רואה רק שלב "משעמם" אלא הוא ממש מרגיש שנעשית עבודה תוך כדי.
כשלקוח היום נכנס ורואה שאנחנו בשלב של עבודה אין לו אינדיקציה מה בדיוק אנחנו עושים ויותר מזה, שלבי עבודה הם בדרך כלל ארוכים יותר משלב של סבב תיקונים או פגישה, ולכן יש צורך שהלקוח יראה יותר מאשר רק "עיצוב דף הבית".
הרעיון הוא להוסיף בצד הלקוח אנימציה שממחישה את העבודה.
אפשר כותרות שרצות אחת אחרי השניה בסגנון:
"מחפשים השראה ומטמיעים בעיצוב"
"מדייקים עד הפיקסל האחרון" וכו'…
כך הלקוח לא רואה רק שלב "משעמם" אלא הוא ממש מרגיש שנעשית עבודה תוך כדי.
בשלבי עבודה להוסיף אפשרות תתי משימות.
כולל התממשקות לחברת חשבוניות שיפיק מיד טופס הזמנה וחשבונית קבלה על הסכום המבוקש, + אפשרות לקבל עדכון ממערכת החשבוניות עם שולם דרך הסליקה, לאחמ״כ אם שולם שיתעדכן אוטומטית במערכת.
רוצים לומר לנו משהו?
נשמח לשמוע אתכם!
בימים הקרובים נשלח למייל שלך את הלינק להצטרפות לסדנה.
להתראות :)
קונטריל
נחזור אליך בהקדם